Card Hunters Academy
Please register, after you register activate your account by going to your e-mail, after you are registered and your account is activated, please login to the site, after you login you should see a chatbox at the top of the page, please check you messages before loging into the box, you will have a message that has the link to our rules. Thank You: Lord Link
Card Hunters Academy
Please register, after you register activate your account by going to your e-mail, after you are registered and your account is activated, please login to the site, after you login you should see a chatbox at the top of the page, please check you messages before loging into the box, you will have a message that has the link to our rules. Thank You: Lord Link
Card Hunters Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Card Hunters Academy

Like a seedling just planted, we seek duelist who grow
 
HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Top posters
Korra
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Fushidara
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Nate
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Kurow
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Firebreath
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Jbels
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Soul Eater
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Shaywolf
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Elemental Knight Joey
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Lord Link
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_lcapCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_voting_barCHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_vote_rcap 
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Similar topics

 

 CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch]

Go down 
AuthorMessage
Necruta
Head of RP
Head of RP
Necruta


Posts : 263
Join date : 2012-04-12
Age : 29
Location : the netherlands

CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] Empty
PostSubject: CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch]   CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch] I_icon_minitimeMon May 04, 2015 12:07 pm

Een man rond de 30 stond voor een raam van het schip uitkijkend over de eindeloze blauwe vlakte voor hem. De man leek niet heel erg indrukwekkend, hij was niet groot of breed. De kleren die hij droeg waren vaal en uitgelubberd, het shirt was licht blauw met een opdruk van meerdere speelkaarten, met een normale spijkerbroek en schoenen waarvan de neusen bijna versleten waren. Zijn lichtbruine haar was warrig alsof hij net opgestaan was en niets aan zijn haar gedaan had. Terwijl de man aan het kijken was over het water, opende de deur achter hem met een luide kreun. Er stond een man in pak in de deur opening, hij was het compleet tegenovergestelde van de man die over het water uitkeek. Hij was groot gespierd en verzorgd, het pak wat de man droeg zat hem als gegoten en leek hem alleen nog maar groter end breder lijken. Zijn stem klonk door de hele kamer, het was een diepe stem die een beetje schor was. "Hey Anthony, hoe lang denk je nog hier te blijven. Je weet dat je over 10 minuten een overstap hebt. Ik zweer het je, als ik er niet geweest was dan zat je nu nog steeds met je hoofd in de wolken op dat eiland." Anthony draaide zich om en zijn gezicht liet een brede glimlach zien, als of wat de man zei hem helemaal niets deed. "Weet ik, weet ik. Je hoeft het me niet elke keer in te vrijven Dirk, waarom was je daar eigenlijk? Ik dacht dat MADA jou plaats was." Anthony's stem was redelijk neutraal, hoewel soms wel eens een lettergreep of letter werd ingeslikt was er niet echt iets bijzonders aan zijn stem. "Ja dat klopt, maar jou kenende was de kans groot dat je de boot miste omdat je ergens op het eiland zat te dag dromen. Je mag me dan wel in een toernooi verslagen hebben, maar je gedrag buiten dueleren om laat niet zien dat je een pro bent." Anthony lachte en vreef in zijn nek. "Je hebt een punt daar, maar hoe kon ik gefocussed blijven als ik denk aan de kinderen die mogelijk de toekomst van dit spel kunnen veranderen." Dirk kalmeerde een beetje en zuchte. "Ik snap waar je vandaan komt maar je moet toch echt beter op de tijd leren letten." Hij keek op zijn horloge "Hmm, ik denk dat die 10 minuten iets te kort in geschat waren, het zal meer iets van 20 tot 30 worden." Op het moment dat zijn zin afgelopen was glimlachte Dirk geniepig en had een ondeugende blik in zijn ogen. "Zin in een potje?" "Moet je dat dan nog vragen?" Anthony antwoorde zonder na te denken met een speelse toon. "Is dit een serieus potje of voor de lol?" Dirk glimlachte toen hij antwoorde"Moet je dat dan nog vragen" Op precies de zelfde toon als Anthony.

"Nou, aangezien jij mij hebt uitgedaagd zal ik maar beginnen, mijn beurt. draw! Hmm..." Zodra het duel begon leek het alof Anthony veranderde, zijn persoonlijkheid en uitstraling veranderde in een seconde, van makkelijk en lui tot serieus en compleet gefocust. "Ik set een monster en eindig mijn beurt." Anthony's stem was nu dieper en leek alsof het de hele kamer overnam, dankzij de zelfvertrouwen die achter de stem zat. Met zijn vrije hand gebaarde Anthony naar Dirk, " Jouw beurt." Dirk keek even naar Anthony om te zien wat voor monster daar kon liggen, maar kon niets aflezen. "Okay dan, mijn beurt. Draw!" 'Ik kan maar beter meteen sterk beginnen, en hopen dat hij niets heeft om er tegen te gaan.' "Ik speel witch's apprentice, en activeer Yami waardoor mijn monster 1250 aanval heeft, battle phase. Kick je face-down." Anthony draaide het monster om, "Helaas, helaas armaill heeft 1300 defense, jij neemt 50 schade." Dirk's gezicht was neutraal en leek kalm, maar dat was hij totaal niet. 'een verschil van 50, kom op zeg, had dan op zijn minst een monster van 2000 defense gehad.' Hij zuchte. "Nou, dat is alles wat ik kan doen voor nu, Jouw beurt." Anthony glimlachte, "Okay dan, Draw! Ik tribute summon lava battleguard in attack positie." Dirk's gezicht verstijfde even, "Lava battleguard huh, dat is een redelijk goede kaart, ik moet CHA complimenteren met hun keuze van kaarten in hun decks." Anthony lachte, het vulde de kamer vrij snel en het echode van de muren waardoor het leek alsof de hele kamer vol zat met lachende mensen. "Ik zal het doorgeven, maar om eerlijk te zijn, was het mijn keuze om de battleguards in hun decks te gooien om te kijken hoe de leerlingen ermee om gaan. Je weet vast wel wat ik hierna ga doen. Dirk zuchte en legt het monster op zijn veld in zijn graf. "Dat's 300 toch?" Anthony knikte. "Ik denk dat ik het hierbij laat, Jouw beurt." Dirk pakt een kaart van zijn deck en hield een perfect strak gezicht. 'Precies waar ik op zat te wachten.' Hij zette een monster op het veld en 2 kaarten in zijn spell en trap zones en gebaarde dat het Anthony's beurt was. "Hmm... interesant aangezien ik de decks van MADA niet ken weet ik niet of je bluft of niet. Ach ja, Draw! Precies wat ik wou zien." Hij pakt de kaart die hij net trok en legde hem over zijn lava battleguard, Ik equip legendary sword aan mijn lava battleguard waardoor hij 1850 wordt. Nu val ik je monster aan." Dirk glimlachte "Helaas, het is mijn magical elf, die een boost krijgt van Yami, waardoor ze 2200 defense heeft. Dat is 350 schade voor jou." Anthony keek naar Dirk met een ietwat kwaade blik. "Je vind dit leuk hé, precies gelijk sta-" Hij keek naar zijn horloge en raapte de kaarten bij elkaar. "Sorry maar als ik nu niet begin met dingen bijelkaar zoeken vergeet ik straks dingen." Dirk keek argwaanend naar Anthony "Je rent nu toch niet weg omdat je niet om mijn monster heen kan komen hé?" Terwijl Anthony wegloopt flapt hij zijn hand over zijn schouder. "Je kent me toch, ik loop nooit weg van een duel tenzij er iets belangrijker is dan een duel, en in dit geval is er iets belangrijker." Dirk zucht. "Je hebt gelijk, zoals gewoonlijk. Ik zie je wel weer als alles goed gaat." Toen zij klaar was met zijn zin was anthony al uit de deur.

Buiten waaide de wind redelijk hard, toen Anthony buiten kwam had hij een enkele koffer in zijn hand en zag hij er compleet anders uit, hij droeg een pak die leek op die van Dirk waardoor hij langer en breder leek, zijn schoenen glimde en zijn haar zat in model, als je een foto zou maken van hoe hij er nu uitzag en 20 minuten geleden zou niemand zeggen dat het de zelfde persoon was. Naast het schip lag een ander schip met een brug tussen hun beide, voor de brug stond een man ook in pak, en een zonnebril op."Goede middag, Ik hoop dat U Uw taak serieus neemt, anders denk ik dat er weinig hoop is voor CHA." Anthony knikte zijn hoofd naar de man. "Het spijt me, het zal in de toekomst niet meer gebeuren. Hoe lang tot dat we bij de bestemming zijn?." "Als alles mee zit, zo'n 3 uur. Als dat alles is, zou ik graag willen vertrekken zodat we ruim optijd bij de bestemming zijn." Anthony zucht en loopt naar de andere kant van de brug en volgt de man naar zijn kamer.

3 uur later komt het schip binnen in de haven terwijl Anthony alle decks bekijkt en controleerd of alles goed gaat met de andere twee schepen. "Het spijt me, maar het schip van EPA is van alle radars verdwenen en alle communicatie is afgesneden. We weten niet waar ze zijn of waar ze verdwenen zijn." Anthony zuchte, een vriendin van him zat op dat schip. "Ah, ik begrijp het. We kunnen er niets aan doen, Als het goed is hebben we tenminste een doos van hun decks toch? Het minst wat we kunnen doen is aan sommige studenten vragen of ze van decks willen wisselen zodat hun speelstijl blijft voort leven."

Anthony liep naar het dek en ging naar de kade toe waar hij achter een bureau ging zitten waar hij vervolgens voor zich uit ging staren, diep in gedachten verzonken te wachten totdat de studenten zouden komen in een uur of zo.
Back to top Go down
 
CHA:TAOB Domino docks [WIP+Dutch]
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» CHA:TAOB Rules
» CHA:TAOB Paul (Char. Sheet)
» CHA:TAOB Lexi's Character Sheet

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Card Hunters Academy :: Roleplaying :: Main RPs-
Jump to: